Haftayı kapatırken...


Bu hafta değişik ve güzel enerjileri bizzat hissettim hayatımda diyebilirim. İnsanlık için küçük, benim içinse büyük tesadüfleri kendim için işaret sayarak ufak tefek karar aldım/verdim J Kendi adıma gidilecek çok yol, araştırılacak çok konu var, keşfedeceğim gelişim noktaları, öğrenmeyi isteyeceğim veya değiştirmeye niyet edeceğim önyargılarım ve toplumun/kültürün beynime kazıdığı basmakalıp mevzular… İşte tüm bu arayışlar bütünü beni canlı hissettiren ve yeni yeni deneyimlediğim şekilde bunu genelle paylaşmak! Genelle diyorum çünkü zaten birebirde bir grup insan tüm bu deneyimsel araştırmalarıma, gündemimdeki mevzulara sohbet esnasında –tabir-i caizse- maruz kalıyorlar… Bu platform sayesinde tanıdığım, tanımadığım insanlara da deneyimsel araştırmalarımı paylaşma kapımı açtığımı düşünüyorum.

Benim ardarda eklenen sinüs eğrileri misali modsal döngülerim hazır bu kadar yukarılardayken inişe geçmeden yeni deneyimsel işlere girmeliyim dedim ve girdimJ Kendimi tanıma yolunda, doğru soruları kendime sormak üzere ufak bir eğitim alacağım. Eğitim sonrasında gizemini kaldırıp ayrıntısını paylaşacağım ama şimdilik hafif sis perdesi arkasında kalması hoşuma gidiyor…

Diğer taraftan mutfakta denemelerim bitmiyor… Bu haftanın teması tahıl filizlendirmek üzerineydi… İlk denemeyi yeşil mercimek ile açtım hemen arkasından karabuğday (çiğ) geldi. Denemelerimin sonuçları gayet başarılıydı, çimlendirdiğim arkadaşların kayda değer kısmını salatalar eşliğinde tükettim, kalanlar ise dolapta cam kavanozlarımda haftasonuna beraber erişebilmeyi bekliyorlar J Bu mevzuyu daha ayrıntılı yazmayı umuyorum ilk fırsatta ama bakıciiiz…

Dediğim gibi bu hafta oldukça enerjim iyiydi ve bunu bir şeyler yaparak ortaya çıkarmaya adadım (ama yazıya pek dökemedim) ve verimli bir haftanın ardından da haftasonunu coşkuyla karşılıyorum.

 

Sağlıcakla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ba(ğ)zı farkındalıklar...

 Dün üzerine düşünmek üzere bana yöneltilen 2 soru üzerine yazacağım.  "Yaratıcı özdeğerinin düşmanı olduğunu düşündüğün kim var? Veya ...