İçerik üretmek…

Bu kadar uzun zamandan beri –hepimiz gibi- dijital dünyanın muhtelif alanlarıyla ilgilenmeme rağmen içerik üretmek nedense hiçbir zaman önceliğim olmadı. Kaliteli ve fayda yaratan içerikleri dibine kadar takip etmeye çalışan ben bu noktada paylaşımcı olmayı nedense hiç kendime uygun gibi hissetmedim. 19 Mart’ta katıldığım ve düzenleyenler dışında kimseyi (onları da sosyal medya üzerinden takip edip tanışmamı da belirtmeliyim belki) tanımadığım bir topluluk içerisinde çemberdeki konuşmalar beni o kadar gaza getirdi ki oradan çıktığımda kesinlikle bir şeyler yapmalıyım dedim ve fakat etkisi eyleme dönüşecek kadar uzun süremedi. O zamandan bu zamana hala ara ara gidip gelen düşünceler bugün bir öğlen yemeğinde (ki muhtemelen bunu da gazının etkisini görmesi açısından kendisine göndereceğim, o kendini biliyor geyiğini de buraya bıraktıktan sonra…) yeniden gaz halinde bünyeme girdi ve geçmeden “2 satır” da olsa yazmam, anlatmam gerektiğini biliyordum.
Sürdürülebilir olur mu olmaz mı bilemem ama şimdiye kadar kafamda oluşan “tasnif” sorunsalını bir kenara bırakarak aklıma ne geliyorsa onu yazmaya karar verdim. Çünkü hayatım da zaten böyle işliyor: tek bir ilgi alanım yok, tek bir meşgalem yok, tek bir sosyal ortamım yok, neden sınıflandırmaya gayret edeyim ki?
O sebepten kendimce ufak evsel deneyimlerden, küçük maceralardan, öğrenme patikalarımdan, öğretenlerimden bahsetmek üzere “haydi biŞmillah!” :P

Notumsu geç kalınmış uyarı: Parantezler ve ara anlatımlar, arada geyik yapmadan duramamalar benim yazma konusunda yoğurt yiyişimin ayrılmaz bir parçası… bazen okuma zorluğu yaratabilir, bu uyarıyı başta yapmalıydım belki ama buraya kadar okuyabildiysen bence bundan sonrasında sorun yaşamazsın :P

Notumsu aydınlanma: Şimdiye kadar içerik üretmememin bir sebebi de “beni kim okusun”du sanırım, genelde kişisel anlatımlar ve içsel tecrübeleri kimsenin iştirak etmeyeceği platformlara yazmak, tabiri caizse içimi dökmekten öte değildi. Bir de içimdekileri dışarı dökmeyi deniyorum, bakalım :) ben yazayım da varsın kimse de okumasın beni :)
 

2 yorum:

  1. Bloğunda içerik üretmek -bence- öncelikle kendin için yaptığın bir olaydır. Sonrası gelecekse zaten kendiliğinden gelir. Üstelik blog yazmak, dijital olarak günce tutmak değil midir?

    YanıtlaSil

Ba(ğ)zı farkındalıklar...

 Dün üzerine düşünmek üzere bana yöneltilen 2 soru üzerine yazacağım.  "Yaratıcı özdeğerinin düşmanı olduğunu düşündüğün kim var? Veya ...